Download your mall free mobile app Nový Smíchov ? Click Here

Kariéra

>>  Barista v COSTA COFFEE - brigáda (15. 2.)

Přidej se do týmu nadšenců vynikající kávy. Rozšiř tak náš tým na kavárně a měj každodenní přísun prémiové kávy COSTA COFFEE. 

Co budeš dělat? 
 Připravovat báječnou kávu a nápoje v kavárnách COSTA COFFEE 
 Prodávat různé dobroty a svou péčí zprostředkovávat dokonalý požitek z kávy 
 Starat se o blaho našich zákazníků 
 Pečovat o kavárnu a všechny její součásti 

Co od tebe čekáme? 
 Úsměv na tváři a chuť pracovat 
 Veselou povahu a ochotu být nápomocný všem zákazníkům 
 Spolehlivost, loajalitu, pečlivost a vstřícnost 
 Zručnost a touhu se neustále rozvíjet 
 Hravost, soutěživost a obchodního ducha 
 Praxi mít nemusíš, vše tě naučíme 

Co můžeš na oplátku čekat od nás? 
 Dlouhodobou brigádu – DPP/ DPČ 
 Plánování směn na základě tvých požadavků a možností v závislosti na školním rozvrhu 
 Odpovídající mzdové ohodnocení ohodnocení 
 Zázemí silné a perspektivní mezinárodní společnosti 
 Supermoderní kavárenské prostředí 
 Partu zapálených milovníků kávy, která vždy drží při sobě 
 Příležitost pro osobní a profesní rozvoj 
 Možnost účastnit se baristických soutěží i v zahraničí 
 Zaškolení ve všech pracovních aktivitách 
 Nástup možný ihned nebo dohodou 

Kontakt: Zaorálková Marie - T: 739 542 199, E: zaoralkova@costa-coffee.cz, W: https://www.costa-coffee.cz/costa/kariera, FB: https://www.facebook.com/CostaJobsCZ/?epa=SEARCH_BOX 

___________________________________________________________________________

>> Barista v COSTA COFFEE (15. 2.)

Přidej se do týmu nadšenců vynikající kávy. Rozšiř tak náš tým na kavárně a měj každodenní přísun prémiové kávy COSTA COFFEE. 

Co budeš dělat? 

 Připravovat báječnou kávu a nápoje v kavárnách COSTA COFFEE 
 Prodávat různé dobroty a svou péčí zprostředkovávat dokonalý požitek z kávy 
 Starat se o blaho našich zákazníků 
 Pečovat o kavárnu a všechny její součásti 

Co od tebe čekáme? 

 Úsměv na tváři a chuť pracovat 
 Veselou povahu a ochotu být nápomocný všem zákazníkům 
 Spolehlivost, loajalitu, pečlivost a vstřícnost 
 Zručnost a touhu se neustále rozvíjet 
 Hravost, soutěživost a obchodního ducha 
 Praxi mít nemusíš, vše tě naučíme 

Co můžeš na oplátku čekat od nás? 

 Práci na HPP - smlouvu na dobu neurčitou 
 Odpovídající mzdové ohodnocení + benefity (MultiSport karta) 
 Příležitosti kariérního růstu 
 Zázemí silné a perspektivní mezinárodní společnosti 
 Supermoderní kavárenské prostředí 
 Partu zapálených milovníků kávy, která vždy drží při sobě 
 Příležitost pro osobní a profesní rozvoj 
 Možnost účastnit se baristických soutěží i v zahraničí 
 Zaškolení do všech pracovních aktivit 
 Nástup možný ihned nebo dohodou 

Kontakt: Zaorálková Marie - T: 739 542 199, E: zaoralkova@costa-coffee.cz, W: https://www.costa-coffee.cz/costa/kariera, FB: https://www.facebook.com/CostaJobsCZ/?epa=SEARCH_BOX 

___________________________________________________________________________

>> MARKS AND SPENCER: Prodavač/ka koordinátor (4. 2.)

Pro naši prodejnu přijmeme uchazeče, které baví prodej, komunikace se zákazníky a jsou schopní koordinovat práci ve svěřeném úseku. Důležitou součástí práce je kromě prodeje a zákaznického servisu zadávání a kontrola úkolů ve svěřeném oddělení, kontrola zazboženosti prodejny, provádění cenové kontroly a starost o vzhled prodejny.

Co od Vás požadujeme:
* zkušenosti s prodejem a fungováním prodejny
* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* dobré organizační schopnosti
* zodpovědnost, spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech

Co Vám nabízíme:

* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny
* mzdu 24 500 Kč a benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí
* pravidelná interní školení
* nástup ihned nebo dohodou dle potřeb uchazeče

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

___________________________________________________________________________

>> MARKS AND SPENCER: Prodavač/ka (4. 2.)

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

 

Co od Vás požadujeme:
* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný nebo zkrácený úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

 

Co Vám nabízíme:

* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na módu nebo potraviny
* mzdu 21 500 Kč

* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí
* pravidelná interní školení

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

 

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

 

Těšíme se na Vás!

___________________________________________________________________________

>>Vedoucí prodejny značkové obuvi - 28200,- + provize a stravenky (100,-/směna)

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Destroy stores v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Store manager (manažer/ka prodejny, vedoucí prodejny)“ do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Destroy stores v OC Nový Smíchov, Praha.

Termín nástupu: ihned nebo 28. ledna 2019

Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr

Pracovní náplň:

- zákaznický servis

- organizace chodu prodejny a zaměstnanců

- starost o vizuální vzhled prodejny

- organizace skladových zásob prodejny

- dodržování firemních standardů

- aplikace marketingového materiálu

Co nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě

- zázemí stabilní společnosti

- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků

- možnost kariérního postupu

- motivující finanční ohodnocení - 28200 Kč / měsíc + provize z prodeje a bonusy

- stravenky v hodnotě 100,- Kč/směna PLNĚ hrazené zaměstnavatelem

- další benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky, Možnost přesčasů

Hlavní předpoklady:

- příjemné vystupování a komunikativnost

- schopnost vést tým pracovníků

- časová flexibilita a spolehlivost

- ochota učit se novým věcem

___________________________________________________________________________

>>Asistent/ka prodeje značkové obuvi – 21700,- + provize a stravenky (16. 1.)
 
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Destroy stores v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Asistent/ka prodeje - prodavač/ka" do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Destroy stores v OC Nový Smíchov, Praha.
 
Druh pracovního poměru: HPP nebo zkrácený (částečný) úvazek
Více o prodejně na: https://www.destroystores.cz/destroy-oc-novy-smichov/s-7/
 
Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej obuvi, doplňování zboží apod.)
- péče o vzhled prodejny
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY
 
Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení - 21700,- Kč/měsíc + provize z prodeje
- stravenky v hodnotě 100,- Kč/směna PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky, Možnost přesčasů, Individuální směny
 
Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
 
Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
 
Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@shoebox.cz
 
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat."

___________________________________________________________________________

>> BERSHKA - Prodejní asistent/ka na zkrácený i plný úvazek

Hledáme kolegy a kolegyně na plný i zkrácený úvazek na dlouhodobou spolupráci.
Dej nám o sobě vědět! Naši manažeři Tě budou kontaktovat na mobilním telefonu.

Co u nás získáš?
Flexibilitu
Rádi vyjdeme vstříc Tvým časovým možnostem. Chceš pracovat odpoledne a víkendy? Nebo raději dopoledne? Na všem se dá domluvit. Nabízíme úvazek na 25, 30 nebo 40 hodin týdně.
Zkušenosti
Již máš něco za sebou a hledáš místo, kde můžeš růst? Nebo chceš sbírat nové zkušenosti? Všechno Tě rádi naučíme.
Požadujeme

Časovou flexibilitu (směny i o víkendu)
Chuť se učit nové věci
Zájem o módu

Nabízíme

Dobré finanční ohodnocení
Provize z prodeje
13. mzdu
Proplacené přesčasy, příplatky za víkendy a svátky
Stravenky 
Multisport karta
Uniforma
Zaměstnancká sleva 25%
Kariérní růst

Nástup:
dle domluvy / ihned

KONTAKT
tel.: 725 879 530 
email: hr@cz.inditex.com

___________________________________________________________________________

>> ZARA - Prodejní asistent/ka

Přidej se do týmu ZARA!
Hledáme kolegy a kolegyně na plný i zkrácený úvazek na dlouhodobou spolupráci.
Dej nám o sobě vědět! Naši manažeři Tě budou kontaktovat na mobilním telefonu.

Co u nás získáš?
Flexibilitu
Rádi vyjdeme vstříc Tvým časovým možnostem. Chceš pracovat odpoledne a víkendy? Nebo raději dopoledne? Na všem se dá domluvit. Nabízíme plný i zkrácený úvazek (16, 20, 25 a 30 hodin týdně).
Zkušenosti
Již máš něco za sebou a hledáš místo, kde můžeš růst? Nebo chceš sbírat nové zkušenosti? Všechno Tě rádi naučíme.

Co Ti nabízíme?
Dobré finanční ohodnocení
A řadu dalších benefitů jako 13. mzdu, proplacené přesčasy, pracovní uniformu, stravenky, Multisport kartu a zaměstnaneckou slevu 25%. 

Koho hledáme?
Někoho, kdo se rád učí novým věcem a je časově flexibilní (směny i o víkendu)

Co je plus?
- ukončené středoškolské vzdělání / poslední ročník SŠ
- orientace v módních trendech

Nástup:
dle domluvy / ihned

KONTAKT
tel.: 725 879 530
email: hr@cz.inditex.com

___________________________________________________________________________

>> RENTAL INVOICING AND CONTROLLING MANAGER

KLEPIERRE MANAGEMENT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o, (30 employees), managing shopping centres Nový Smíchov, Novodvorská Plaza, Plzeň Plaza and OC Danubia, are looking for a suitable candidate for the position:

Vedoucí fakturačního a kontrolingového týmu

PRINCIPAL RESPONSIBILITIES:
• Leading the rental invoicing and controlling team of 3 employees managing invoicing for 4 shopping centres
• Participation to quarterly closing and to year end statutory closing
• Preparation of regular and ad-hoc financial analysis to the headquarter and to the local management
• Financial forecasts preparation
• Managing the contract-to-cash process, including lease agreements database, invoicing and cash collection
• Reporting to Country CFO
• On-boarding and in-depth training will be provided

MINIMUM QUALIFICATIONS:
• University degree • Related experience required
• Excellent English and Czech command, everyday use of English and Czech language, French would be an advantage
• Expert Excel user with working knowledge
• Strong organization and analytical skills with attention to detail
• Ability to lead, manage and motivate the team

WE OFFER:
• Opportunity to work for European specialist in shopping centre properties
• Training and development plan
• Fixed-term employment contract
• Competitive financial conditions
• Office in the city centre: Praha 5 – Anděl

BENEFITS:
• FLEXIBLE WORKING HOURS
• Multisport Benefits Cards (1000 CZK/months)
• Meal vouchers (90 CZK/day)
• Free fresh fruit every day
• 25 days holidays, 2 sick days
• Notebook, mobile phone

CONTACT:
Miroslava Frydrychová, HR & Back Office Manager miroslava.frydrychova@klepierre.com, +420 257 090 634

___________________________________________________________________________

>>Prodejna Tommy Hilfiger hledá novou kolegyni/kolegu na HPP
Zajímáte se o módu? Baví Vás komunikace s lidmi? Rádi byste pracovali se zbožím značky Tommy Hilfiger? Tak to hledáme právě Vás! :)
Na naši prodejnu přijmeme šikovného člověka na hlavní pracovní poměr.Budeme se těšit na Vaše životopisy, které zasílejte na email novysmichov@neltex.cz.

____________________________________________________________________________

>> LEVI'S - Asistenta prodeje na plný i 0,5 úvazek

Tvoje práce
• Poskytovat skvělý zákaznický servis všem našim zákazníkům a maximalizovat prodeje
• Vykonávat veškeré denní a pravidelné aktivity v souladu s provozními standardy obchodu.
• Dodržovat VM zásady a zajistit, že je značka prezentována na nejlepší možné úrovni.

Nabízíme
• zajímavou práci v dynamickém prostředí mezinárodní společnosti
• měsíční variabilní bonus
• zaměstnanecké benefity – stravenky, flexi passy, fasování produktů, slevy na produkty
• dlouhodobou spolupráci
• možnost osobního rozvoje

Tvůj profil:
• Máš zkušenost s prodejem
• Rád(a) pracuješ s lidmi a poznáváš nové lidi
• Máš pozitivní přístup k práci
• Máš zájem o módu
• Znalost anglického jazyka výhodou
• Máš základní znalost práce s počítačem (Excel, Word, Outlook)

Přidej se k nám!
Dones životopis do některé z našich Levi´s prodejen (OC Palladium, OC Chodov, Arkády Pankrác, Václavské náměstí 10) nebo ho pošli emailem na zbanda@levi.com

#JustAsk

We answer
within one hour
on our facebook page

Ask your question
Opening hours
FIVE-STAR SHOPPING CENTER

Phone : 251 101 061

Top